loading...
مرجع مهندسین ساختمان - بوک کیپر
ما به حقوق نویسندگان پایبندیم

ما در وبلاگ bookkeeper تلاش می کنیم کتاب هایی را جهت دانلود قرار دهیم که چند سال از آخرین انتشار آن ها گذشته باشد. با این حال اگر نویسنده یا مسئول انتشارات یک کتاب از قرار گرفتن آن در این وبسایت ناراضی است می تواند جهت حذف کتاب ما را در جریان امر قرار دهد.

جذب مدیر فعال برای انجمن
با سلام و عرض احترام خدمت کلیه کاربران محترم 
به منظور بالا بردن سطح کیفی و کمی سایت همواره نیاز به عضو گیری را داریم.لذا از تمامیه علاقه مندان برای فعالیت در بلاگ ما به همکاری به عمل می آید .
برای مشاهده توضیحات رو عکس زیر کلیک کنید.
آخرین ارسال های انجمن
obeid بازدید : 271 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

این نرم افزار تمام کار های عادی که یک ماشین حساب مهندسی انجام میدهد.مثل محاسبه ی توابع لگاریتمی، مثلثاتی، فاکتوریل، توان رو، را بر روی تلفن هوشمند شما انجام می دهد.انتگرال گیری ،رسم نمودارهای پیچیده چند متغییره،و هزاران عملکرد دیگر........

فایل ها به فرمت جاوا بوده , و برای تمامی گوشی های جاوا و اندروید فابل اجرا می باشد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 253 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

توسط این برنامه شما می توانید مهندسی را به داخل دستگاه های اندرویدی خود بکشانید ، Autodesk یک برنامه مهندسی برای شبیه سازی ایده های طراحی میدانی یا در اداره می باشد . برخلاف رسم قدیمی استفاده از کاغذ ، مداد و ماشین حساب برای توسعه معادلات برای انتخاب های طراحی Autodesk ForceEffect همه شبیه سازی ها و محاسبات مهندسی را برای شما به راحتی روی موبایل تان انجام می دهد و به شما کمک می کند تا به سرعت و به آسانی انتخاب های طراحی را در فاز طراحی شبیه سازی کنید تا یک طرح را ارزیابی کنید .

از ویژگی های مهم این برنامه می توان به سرعت فوق العاده آن در انجام اعمال ، کارکرد آسان برای طراحی و شبیه سازی ، قابلیت کامل شدن و استفاده به صورت فایل های CAD و DXF اشاره کرد .

اجرا بر روی آندروید  2.1  به بالا

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 247 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
ریاضی به باور بسیاری از علم آموزان سخت ترین درسی است که باید آن را بگذرانند حال آنکه اگر به روش های رسیدن به جواب آگاه شوند این سختی جای خود را به شیرینی وصف ناپذیر حل سوال ها خواهد داد . برنامه های زیادی به منظور بدست آوردن جواب مسئله های پیچیده ریاضی طراحی گردیده اند اما کمتر اپلیکیشنی را می توان پیدا کرد که تنها جواب ، بلکه راه بدست آوردن آن را نیز به شما نشان دهد !
Math Helper نام نرم افزاری است که با بهره گیری از آن خواهید توانست به سادگی مساله های ریاضی را که فکر می کنید پیچیده هستند حل نموده و راه حلش را نیز متوجه شوید . ماتریکس ها ، احتمالات ، آمار ، دنباله ها ، بردارها و معادلات خطی از جمله سوالاتی هستند که می توانید جواب هایشان را به سادگی از طریق این برنامه متوجه شوید .


obeid بازدید : 247 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Laser Meter اولین اپلیکیشن جهان می باشد که قادر است مسافت های اندک را اندازه گیری کند .
این برنامه ابزاری است کاربردی که می تواند اسمارت فون شما را تبدیل به یک ابزار اندازی گیری سریع و قابل حمل تبدیل نماید . اگر آرشیتکت یا مهندس هستید ، حتما همیشه نیاز به ابزارهای اندازه گیری پیدا خواهید کرد و چه چه ابزاری بهتر از تلفن همراه شما که همیشه و همه جا همراهتان هست ؟

برای مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 773 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

My Measures & Dimensions ابزاری است که برای ذخیره و به اشتراک گذاری ابعاد شی های مختلف طراحی شده است . تمامی کاری که می بایست انجام دهید گرفتن عکس از شی مورد نظرتان می باشد . به همین سادگی خواهید توانست ابعاد مورد نظر خود را بر روی تصویر وارد کنید . اگر آرشیتکت هستید و با اندازه سروکار زیادی دارید و می خواهید به سادگی و بدون نیاز به صرف وقت زیاد اطلاعات مورد نظر خود را ثبت و یا به اطلاع سایرین برسانید این برنامه کمک بسیاری به شما خواهد کرد .

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 263 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Mathlab Graphing Calculator نرم افزاری قدرتمند برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار معادلات جبری ، چند جمله ای ها ، ماتریس ها ، اعداد مختلط ، ریشه ها و … در اندروید شما می باشد . اگر از دانشجویان رشته های مهندسی هستید استفاده از این اپلیکیشن که می تواند کار شما را در حل مسایل بسیار ساده سازد را پیشنهاد می کنیم .

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 295 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ به بالا

همیشه همراه داشتن یک ماشین حساب کارآمد مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که در مکانی قرار گرفته اید که نیاز به انجام محاسبات ریاضی داشته اید و به یک ماشین حساب احتیاج پیدا کرده اید اما به دلیل مشکل بودن حمل یک ماشین حساب مهندسی شما آن را به همراه نداشته اید و نتوانسته اید در آن لحظه به آنچه می خواسته اید برسید.حال ما با معرفی این ماشین حساب که در رده بهترین ها از نظر دقت و امکانات است به حل محاسبات ریاضی شما در هر مکان و زمان پرداخته ایم.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 325 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر به دنبال طراحی های داخلی می گردید تا خانه خود را بر پایه ی آنها بسازید استفاده از اپلیکیشن Dream Home را به شما پیشنهاد می کنیم . با در اختیار داشتن این نرم افزار می توانید به اکتشاف در خیل عظیم طراحی های داخلی برای اتاق های مختلف خانه نظیر آشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق های خواب ، اتاق کودک و … پرداخته و خانه ی رویاهایتان را بسازید .

برخی از ویژگی ها :
- نمایش تصاویر با کیفیت بالا
- ناوبری ساده
- نمایش به صورت آفلاین ( نیاز نداشتن به اینترنت )
- بهره گیری از اسلایدشو های قدرتمند
- نمایش آخرین و محبوب ترین های شما
- امکان استفاده از فیلترهای مختلف برای دسترسی سریع تر به تصاویر
- و …

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 537 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

AutoCAD WS نسخه ی اندرویدی نرم افزار محبوب نقشه کشی اتوکد می باشد که یک اتوکد واقعی با تمام امکانات را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار برای افرادی که در رشته ی عمران تحصیل می کنند بسیار کاربردی است و این امکان را به شما می دهد که به مشاهده ، ویرایش و به اشتراک گذاری نقشه های اتوکد بپردازید و به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت برروی فایل های با فرمت های DWG ، DWF و یا DXF کار کنید.

این نرم افزار محصولی از کمپانی Auto desk می باشد که به صورت رایگان عرضه شده است و یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مارکت اندروید محسوب میشود.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 195 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

برای شما کاربران عزیز یک نرم افزار مهندسی را آماده کرده ایم که Frame Design 2D نام دارد . این نرم افزار مفید و کاربردی ، برای مهندسان و دانشجویان طراحی شده است . این برنامه برای طراحی ویژگی های روش اجزای محدود یا همان FEM کاربرد دارد . نمودار پردازش شده به وسیله این نرم افزار، کاملا دقیق و مطابق با استاندارد های ریاضی می باشد . این نرم افزار برای مهندسین عمران ، مهندسین مکانیک ، معماران و دانشجویان بسیار کاربردی بوده و پیشنهاد میکنیم حتما آن را بر روی گوشی های آندروید خود که ورژن ۲٫۲ و بالاتر را پشتیبانی می نمایند نصب نمایید .

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دانلود از چه سایت هایی برای شما راحت تر است.
    لوگوی ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1413
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 1,736
  • بازدید سال : 19,760
  • بازدید کلی : 315,334
  • بهترین ها برای راحتی در اینترنت