loading...
مرجع مهندسین ساختمان - بوک کیپر
ما به حقوق نویسندگان پایبندیم

ما در وبلاگ bookkeeper تلاش می کنیم کتاب هایی را جهت دانلود قرار دهیم که چند سال از آخرین انتشار آن ها گذشته باشد. با این حال اگر نویسنده یا مسئول انتشارات یک کتاب از قرار گرفتن آن در این وبسایت ناراضی است می تواند جهت حذف کتاب ما را در جریان امر قرار دهد.

جذب مدیر فعال برای انجمن
با سلام و عرض احترام خدمت کلیه کاربران محترم 
به منظور بالا بردن سطح کیفی و کمی سایت همواره نیاز به عضو گیری را داریم.لذا از تمامیه علاقه مندان برای فعالیت در بلاگ ما به همکاری به عمل می آید .
برای مشاهده توضیحات رو عکس زیر کلیک کنید.
آخرین ارسال های انجمن
obeid بازدید : 286 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فرودگاه جبل الطارق

 

Gibraltar Airport

جبل الطارق (Gibraltar)(به معنی کوه طارق) نام دهکده‌ای کوهستانی است که در ساحل جنوبی اسپانیا در جنوب غربی اروپا قرار دارد و یکی از زیرمجموعه های دارای تابعیت پرچم بریتانیا به شمار می‌رود که البته مالکیت این منطقه بین اسپانیا و بریتانیا مورد اختلاف است. کوه طارق در بخش ساحلی خود به تنگه جبل‌الطارق پیوسته است. این تنگه دریای مدیترانه را به اقیانوس اطلس می‌پیوندد و در دو سوی آن مراکش و اسپانیا قرار دارد و اینطور بیان شده است که جبل الطارق نام منطقه کوچک خودمختاری است که در دهانه مدیترانه و هم مرز با اسپانیا قرار دارد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 322 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رخداد زمین‌لرزه ای با بزرگای ۹ در مقیاس امواج درونی زمین در ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۰ اسفندماه در ۱۲۵ کیلومتری شرق ساحل هونشو ژاپن و ۳۸۰ کیلومتری توکیو بخش‌های وسیعی از ژاپن و قسمت‌هایی از شرق چین و روسیه را به لرزه درآورد.

 

به گزارش ایسنا، تلفات این زلزله که بزرگترین زلزله ثبت شده در تاریخ ژاپن و پنجمین زلزله شدید از سال ۱۹۰۰ میلادی است تا هفت ساعت پس از رخداد – حدود ساعت ۴ بعد از ظهر جمعه به وقت تهران – حدود ۶۰ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر ناپدید گزارش شده است.

دولت ژاپن پس از وقوع این زلزله در پهنه زلزله زده اعلام وضع فوق العاده کرد و سامانه‌های حمل و نقل – مترو، کشتی رانی و قطارهای سریع السیر شینکانسن – فعالیت خود را در سندایی و توکیو در ساعات اولیه پس از رخداد متوقف کردند.

در سندایی سامانه های ارتباطی موبایل و همچنین فعالیت چهار نیروگاه هسته ای متوقف شد.

شش مورد آتش سوزی در ساعت های اولیه از پهنه رومرکز مهلرزه ای گزارش شد که یکی مربوط پالایشگاهی در نزدیکی توکیو بود.

 

امواج سونامی حاصل از رخداد زلزله تقریبا به تمام کشور های حاشیه اقیانوس آرام از فیلیپین تا اندونزی، نیوزیلند، کالیفرنیا و هاوایی در آمریکا و … رسید. آژیر هشدار سونامی از ژاپن تا مناطق ساحلی تمامی کشور های اقیانوس آرام به مردم هشدار داد تا ساحل را ترک کنند.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 197 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره اصلاحات و اعلام رشته‌هاي تحصيلي جديد علاوه بر رشته‌هاي تحصيلي مندرج در دفترچه راهنماي آزمون ورودي دوره‌هاي كارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) در سال 1392

سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله اصلاحات مربوط و هم‌چنين كد رشته‌هاي تحصيلي جديد علاوه بر رشته‌هاي تحصيلي موجود در دفترچه راهنماي شركت در آزمون ورودي دوره‌هاي كارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات غيرانتفاعي) سال 1392 را به شرح ذيل اعلام مي‌دارد. لذا كليه داوطلبان مي‌بايست با توجه به رشته ‌امتحاني كه در آن ثبت‌نام نموده‌اند نسبت به درج اين كد رشته ‌محلها در صورت تمايل در مرحله ثبت‌نام (حداكثر تا تاريخ 26/2/92) و در صورت ثبت‌نام در مرحله ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي حداكثر تا 28/2/92 از طريق سايت اينترنتي اين سازمان (www.sanjesh.org) اقدام نمايند.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 734 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع داوطلبان متقاضي ثبت نام در آزمون دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي غير انتفاعي سال 1392 مي رساند كه ثبت نام براي شركت در آزمون مذكور  از ساعت 14:00 روز پنجشنبه مورخ 19/2/1392 آغاز و تا پایان‌ روز پنجشنبه مورخ 26/2/1392 ادامه خواهد داشت‌،.
1ـ  شرايط عمومي‌ و اختصاصي‌ داوطلبان‌
داوطلبان لازم است داراي شرايط عمومي و اختصاصي به شرح ذيل باشند و برادران باید از لحاظ مقررات وظیفه عمومی (مطابق بندهای ردیف 3-2 دفترچه راهنما) منعی نداشته باشند.
1-1- شرايط عمومي‌:
الف) اعتقاد به يكي از اديان مصرح در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران (اسلام، مسيحيت، يهودي و زرتشتي).
ب) نداشتن عناد با نظام جمهوري اسلامي ايران.
توضيح: مصاديق عناد عبارتند از:
1) مبارزه مسلحانه با نظام جمهوري اسلامي ايران.
2) داشتن وابستگي تشكيلاتي به گروهك‌هاي محارب.
3) پرداخت كمك مالي به گروهك‌هاي محارب يا هواداري تشكيلاتي نمودن از آن گروهک‌ها و يا داشتن عضويت در آنها.
4) تبليغ ماترياليسم و اديان ساختگي.
ج) عدم احراز فساد اخلاقي.
توضيح: مصاديق فساد اخلاقي شامل اعتياد به مواد مخدر و اشتهار به فحشا مي‌باشد.
د) برخورداري از توانايي جسمي متناسب با رشته يا رشته‌هاي انتخابي.

 

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید،دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال 1392 کلیک کنید.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 432 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه رسمی سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان شرکت در آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای از 19 تا 26 اردیبهشت ماه 1392 فرصت دارند برای شرکت در این آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال 1392 در 25 مرداد ماه برگزار می‌شود.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 281 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

به نام خدا

نهمین دوره ی مسابقات ملی خرپای ماکارونی در روزهای شنبه و یکشنبه، 14 و 15 اردیبهشت ماه 1392 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. این رقابت ها هر ساله با شرکت برترین تیم ها از دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود و دانشجویان مجاز هستند با استفاده از ماکارونی و چسب، سازه هایی بسازند که بتواند نیرویی چندین برابر ورن خود را تحمل کنند. امسال علاوه بر دو گرایش سازه های سبک و سنگین، گرایش زیبایی پل برای اولین بار به مسابقات اضافه شده است. امید است با درس گرفتن از تجربیات گذشته و همکاری شما عزیزان مسابقاتی درخور نام ایران برگزار شود. از همه ی عزیزانی که تمایل دارند که در مسابقات امسال شرکت کنند تقاضا می شود که آیین نامه ی مربوط به گرایش خود را به دقت مطالعه کنند و بعد از آن اقدام به ثبت نام نمایید. همچنین قسمت اخبار و رویدادهای سایت را تا روز مسابقات پیگیری نمایید.

مهلت ثبت نام: 12 اردیبهشت ماه 1392

برای دریافت آیین نامه های این دوره از مسابقات اینجا کلیک کنید.

برای آپلود فیش واریزی اینجا کلیک کنید.

به نقل از سایت spbridge.aut.ac.ir

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دانلود از چه سایت هایی برای شما راحت تر است.
    لوگوی ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1413
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 565
  • بازدید ماه : 1,658
  • بازدید سال : 19,682
  • بازدید کلی : 315,256
  • بهترین ها برای راحتی در اینترنت