loading...
مرجع مهندسین ساختمان - بوک کیپر
ما به حقوق نویسندگان پایبندیم

ما در وبلاگ bookkeeper تلاش می کنیم کتاب هایی را جهت دانلود قرار دهیم که چند سال از آخرین انتشار آن ها گذشته باشد. با این حال اگر نویسنده یا مسئول انتشارات یک کتاب از قرار گرفتن آن در این وبسایت ناراضی است می تواند جهت حذف کتاب ما را در جریان امر قرار دهد.

جذب مدیر فعال برای انجمن
با سلام و عرض احترام خدمت کلیه کاربران محترم 
به منظور بالا بردن سطح کیفی و کمی سایت همواره نیاز به عضو گیری را داریم.لذا از تمامیه علاقه مندان برای فعالیت در بلاگ ما به همکاری به عمل می آید .
برای مشاهده توضیحات رو عکس زیر کلیک کنید.
آخرین ارسال های انجمن
obeid بازدید : 280 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

اکثر اساتید برای پروژه راهسازی نرم افزارهای مختلفی را به دانشجویان خود معرفی می کنند . یکی از پر کاربردترین و در عین حال قابل انعطاف ترین این نرم افزارها که دارای قابلیت های گوناگونی می باشد نرم افزار راه افزار یا همان RoadWare می باشد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
obeid بازدید : 551 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری را که امروز معرفی میکنم نرم افزاری کوچک است برای مشاهده و پرینت فایل های اتوکد وقتی نیاز دارید بدون نصب نرم افزار اتوکد در زمان کم یکسری از فایل های اتوکد را مرور کنید و مشاهده فرمایید و در صورتی که نیاز باشد از آن پرینت بگیرید.
Acme CADSee نرم افزاری جالب و قدرتمند از سری محصولات مهندسی کمپانی Firestudio است که به شما امکان مشاهده , مرور و پرینت فرمت های مختلف DWG/DXF/DWF(AutoCAD R2.5-R2006), PSD, BMP, JPEG, TIFF, PCX, GIF, PNG, MNG, TGA, PCX, ICO, WMF را در ویندوز میدهد. این نرم افزار شما را از نصب برنامه های مختلف همچون فتوشاپ و اتوکد بی نیاز کرده و به تنهایی از بسیاری از فرمت های مورد استفاده کاربران ویندوز را پشتیبانی میکند.

برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از:
- قابلیت باز نمودن انواع فایل های DXF, DWG و DWF
- شناسایی دقیق نوع فونت ها و رنگ آن ها
- پضشتیبانی از انواع فرمت های تصویری BMP, JPEG, GIF, PCX, TGA, TIFF, MNG, PNG, PSD, WMF و ICO
- پشتیبانی از نمایش تمام صفحه موسوم به Screen mode ( کلید F)
- پشتیبانی از چاپ و چاپگر ها
- دارای دو محیط کاربری متفاوت
- پشتیبانی از ویندوز های Windows95/98/ME/NT/2000/XP بدون نیاز به برنامه AutoCAD

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 267 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

امروز یک نرم افزار برای شما داریم که کار آن حل ماتریس های N در N می باشد.پس از تعیین ابعاد ماتریس ضرائب مجهولات ومعلومات (ستون آخر) را وارد نمائید. نرم افزارمعکوس ماتریس و جواب مجهولات را محاسبه می نماید .

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 864 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (1)

همونطور که از اسمش معلومه یه نرم افزاره برای تحلیل قاب به روش پرتال که لازم به ذکر است این نرم افزار به زبان شیرین پارسی در اختیار شما قرار میگیرد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 720 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار پیمانیار نرم افزاری است رایگان و كاربردي در مهندسي عمران ميباشد اين نرم افزار جهت تهيه صورت وضعيت ، تعديل و آناليز بها ميباشد که توسط همکار گرامی ما جناب مهندس وفا طاهري برنامه نویسی شده است.
توجه به ارائه نرم افزارهای کاملا غیر تخصصی که در بازار بسیار وجود دارد با نرم افزارهایی با حجم سنگین و قیمت بالا در بازار ارائه میگردد که توانائی بسیار کمی دارند و در نحوه ارائه خدمات با مشکلات زیادی همراه میباشند خود من بدلیل دست و پاگیر بودن و قیمت های این نوع نرم افزارها به هیچ وجه حاضر به تهیه آن نبودم نرم افزار های زیادی مانند تعدیل - Situ - تکسا - تدبیر و . . . این نوع نرم افزارها بسیار در بازار وجود دارند اما شما باید حداقل ۵۰۰ هزار تومان پول بدهید یکی از اهداف اصلی ما برای با توجه به در برداشتن هزینه ارائه مجانی آن برای یکسال میباشد و همچنین ساختار آن طوری طراحی گردد که براحتی بتوان با آن صورت وضعیت تهیه نمود این پروژه قصد دارد یک نرم افزارکم حجم که برآورد حجم آن برای نرم افزار تقریبا ۵ مگا بایت بدون نصب کردن میباشد که در هر سیستم عاملی چه ویندوز و ویستا کار میکند و همچنین هزینه های سنگینی را برای کاربر ایجاد ننماید

امیدواریم با کمک همه دوستان و همکاران بتوانیم در این راه موفق شویم ما نیاز مند یاری همه شما عزیزان میباشیم و چنانچه نظر و پیشنهادی دارید ارائه دهید تا بتوانیم آنرا در تهیه این نرم افزار بکار بریم

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 977 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار ETABS یک نرم افزار مخصوص جهت تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی می باشد. قابلیت این نرم افزار جهت تحلیل و طراحی این نوع سازه ها جهت گیری شده است. تمام المان های یک ساختمان برای برنامه شناخته شده هستند. پردازنده های طراحی برنامه بسیار کامل می باشد و تمام المان های ساختمان را می تواندر این نرم افزار طراحی کرد.این برنامه برای سیستم های ساختمانی تهیه شده است. ایده برنامه های ساختمانی 35 سال پیش مطرح شده است(1963کلاوف R.W). در هر حال نیاز به برنامه های مخصوص مانند ETABS هنگامی آشکار تر شد که مهندسان سازه تحلیل های غیر خطی استاتیکی و دینامیکی را به صورت عملی مورد استفاده قرار دادند و با پیدایش کامپیوترهای امروزی با قدرت و توان بالا این کامپیوترها برای ایجاد مدل های بزرگتر و پیچیده تر به وسیله مهندسان سازه مورد استفاده قرار گرفتند.

مهمترین قابلیت های تحلیلی برنامه عبارتند از:

- شناخت المان های ساختمان و طبقات

- محاسبه خودکار جرم و مرکز جرم

- انتقال بار های ثقلی از کف ها به تیرها

- تولید و توزیع بارهای جانبی بین تراز طبقات

- مدل سازی المان های پوسته ای و رامپ ها 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


obeid بازدید : 392 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (1)

اين نرم افزار كوچك و رايگان نياز به نصب ندارد و شما ميتوانيد يك تير با طول دلخواه با انواع تكيه گاه ها را براي آن تعريف كنيد تا براي شما دياگرام هاي برش و خمش و.. را ترسيم كند و ميتوانيد با حل دستي همين مسئله توسط خودتان از صحت محاسبات خود مطمئن شويد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 785 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

همونطور که از اسمش معلومه یه نرم افزاره برای محاسبه ی ایستاتیکی زلزله که بر مبنای آیین نامه ی 2800 ویرایش سوم ساخته شده است.امیدوارم این نرم افزار به کارتون بیاد.
قابليت هاي اين نرم افزار :
محاسبه و توزيع برش پايه بر اساس آيين نامه زلزله ايران 2800 - ويرايش سوم
رسم و محاسبه طيف طرح آيين نامه
امكان ذخيره تمام محاسبات
امكان وارد كردن مشخصات جرم سازه از نرم افزار etabs2000

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دانلود از چه سایت هایی برای شما راحت تر است.
    لوگوی ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1413
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 1,670
  • بازدید سال : 19,694
  • بازدید کلی : 315,268
  • بهترین ها برای راحتی در اینترنت