loading...
مرجع مهندسین ساختمان - بوک کیپر
ما به حقوق نویسندگان پایبندیم

ما در وبلاگ bookkeeper تلاش می کنیم کتاب هایی را جهت دانلود قرار دهیم که چند سال از آخرین انتشار آن ها گذشته باشد. با این حال اگر نویسنده یا مسئول انتشارات یک کتاب از قرار گرفتن آن در این وبسایت ناراضی است می تواند جهت حذف کتاب ما را در جریان امر قرار دهد.

جذب مدیر فعال برای انجمن
با سلام و عرض احترام خدمت کلیه کاربران محترم 
به منظور بالا بردن سطح کیفی و کمی سایت همواره نیاز به عضو گیری را داریم.لذا از تمامیه علاقه مندان برای فعالیت در بلاگ ما به همکاری به عمل می آید .
برای مشاهده توضیحات رو عکس زیر کلیک کنید.
آخرین ارسال های انجمن
obeid بازدید : 559 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال 2010 | 130 صفحه |  5,81 MB

نویسنده: Yasmin Shariff, Jane Tankard

انتشارات: Architectural Press

دانشجویان رشته معماری پس از گذراندن سه سال تحصیل تئوریک بایستی سال اول آموزش عملی خود را به‌عنوان اولین قدم در یک حرفه از جهان حرفه‌ای، آغاز نمایند.

بسیاری از دانشجویان پس از گذراندن سه سال تحصیلات تئوریک به میزان کافی تجربه و توصیه به‌منظور اطمینان از برداشتن قدم اول در جهت صحیح، ندارند.

کتاب “به سوی یک معماری جدید” به شما کمک خواهد کرد تا حرکت درستی به سمت هدف خود داشته باشید.

اگر به دنبال یک کتاب راهنمای اساسی به‌منظور یادگیری مهارت‌های اصلی در حرفه معماری می‌باشید، این منبع جامع همان چیزی است که به آن نیاز دارید…

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


obeid بازدید : 431 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه رسمی سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان شرکت در آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای از 19 تا 26 اردیبهشت ماه 1392 فرصت دارند برای شرکت در این آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال 1392 در 25 مرداد ماه برگزار می‌شود.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 281 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

به نام خدا

نهمین دوره ی مسابقات ملی خرپای ماکارونی در روزهای شنبه و یکشنبه، 14 و 15 اردیبهشت ماه 1392 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. این رقابت ها هر ساله با شرکت برترین تیم ها از دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود و دانشجویان مجاز هستند با استفاده از ماکارونی و چسب، سازه هایی بسازند که بتواند نیرویی چندین برابر ورن خود را تحمل کنند. امسال علاوه بر دو گرایش سازه های سبک و سنگین، گرایش زیبایی پل برای اولین بار به مسابقات اضافه شده است. امید است با درس گرفتن از تجربیات گذشته و همکاری شما عزیزان مسابقاتی درخور نام ایران برگزار شود. از همه ی عزیزانی که تمایل دارند که در مسابقات امسال شرکت کنند تقاضا می شود که آیین نامه ی مربوط به گرایش خود را به دقت مطالعه کنند و بعد از آن اقدام به ثبت نام نمایید. همچنین قسمت اخبار و رویدادهای سایت را تا روز مسابقات پیگیری نمایید.

مهلت ثبت نام: 12 اردیبهشت ماه 1392

برای دریافت آیین نامه های این دوره از مسابقات اینجا کلیک کنید.

برای آپلود فیش واریزی اینجا کلیک کنید.

به نقل از سایت spbridge.aut.ac.ir

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

obeid بازدید : 895 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

 | سوالات نهایی دی 87 سوم هنرستان رشته ساختمان |

همه میدانیم که امتحانات نهایی یکی از مهم ترین امتحان هاست و نیمی از سوال ها تکرار سوال های سال قبل است به همین دلیل امروز در این پست وبلاگ bookkeeper نمونه سوالات امتحانات نهایی سوم هنرستان رشته ساختمان را به صورت pdf در یک فایل فشرده برای شما قرار دادیم.

که شامل:

ریاضی3-پودمانی

دینی3

فناوری ساختمان های بتنی

فناوری ساختمان های فلزی

ایستایی ساختمان

برای دریافت نمونه سوالات نهایی از سال 86 تا 91 به صورت رایگان میتوانید در قسمت نظرات پایین همین موضوع درخواست دهید تا به ایمیلتان ارسال شود.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


 

 

obeid بازدید : 1745 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استاتیک، یا ایستایی‌شناسی شاخه‌ای از دانش فیزیک و علوم مهندسی است که به بحث و مطالعه دربارهٔ سامانه‌های فیزیکی در حال تعادل ایستا (یا تعادل استاتیکی) می‌پردازد. تعادل ایستا حالتی است که در آن، مکان نسبیِ زیرسامانه‌ها نسبت به یک‌دیگر تغییر نکند یا آن‌که اجزا و سازه‌ها در اثر اعمال نیروهای خارجی، در حال ایستا و سکون باقی بمانند. در حالت تعادل ایستا، سامانهٔ مورد نظر یا در حال سکون است یا مرکز جرم (گرانیگاه) آن با سرعت ثابت حرکت می‌کند.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 513 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در این کتاب درباره ساختمانهای فلزی و اجرای آن صحبت میشود و ضمن توصیح قسمت ها و اجزای مختلف این سازه ها و همچنین آشنایی با اتصالات نحوه درست اجرای این ساختمانها را نیز برای شما بیان میکند حالا انصافا خودتان بگویید آیا بازهم از لفظ مفید نباید در مورد این کتاب استفاده کرد؟ این کتاب در ادامه مطلب قابل دانلود خواهد بود.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 179 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نام نشریه: Interiors Monthly – آوریل ۲۰۱۳

تاریخ چاپ :آوریل 2013

تعداد صفحات :88 صفحه

زبان :انگلیسی

حجم :7 مگابایت

مجله دکوراسیون و معماری Interiors Monthly هر ماهه جدیدترین مدلهای معماری و دکوراسیون را در خود جای داده و به علاقه مندان معرفی کرده و آموزش میدهد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 381 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فیلم کوتاه ساخته شده به سبک tilt-shift | مدت فیلم برداری: 10 ماه | موزیک متن: قطعه Reflections اثر Tom Day | افکت tilt-shift و grading فیلم در نرم افزار فتوشاپ اعمال شده و برای ادیت نهایی فیلم از نرم افزارهای After Effects و Premiere Pro نسخه CS6 استفاده شده است. اکثر صحنه های فیلم از بالای ساختمان Eureka Skydeck که یکی از بلندترین ساختمان های ملبورن می باشد فیلمبرداری شده است. تجهیزات: Canon EOS 5D Mark II, 17-40mm f/4L, 24-105mm f/4L and 70-300mm f/4-5.6 USM

اگر میخواهید فیلم را دانلود کنید به ادامه مطلب بروید.

obeid بازدید : 203 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال 2008 | 336 صفحه | 7,86 MB

نویسنده: Christine M. Piotrowski

انتشارات: John Wiley and Sons

اگر شما در حال گام گذاشتن به حرفه طراحی داخلی هستید، در این کتاب یک مرور تصویری بسیار حرفه‌ای را مشاهده خواهید کرد، به همراه مباحث جامعی در زمینه نیازمندی‌های آموزشی، تخصص طراحی، یافتن شغل و مسیر‌های بسیاری که یک شاغل در طراحی داخلی می‌تواند طی کند.
ویرایش دوم این کتاب حاوی مصاحبه‌های آموزنده با طراحان حرفه‌ای است و همچنین شامل نیازمندی‌های آموزشی جدید و لیستی از برنامه‌های طراحی داخلی معتبر در آمریکا و کانادا می‌باشد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 237 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال 2008 | 296 صفحه | 6,29 MB

نویسنده: Andrew Charleson 

انتشارات: Architectural Press

کتاب Andrew Charleson شیوه تغییر ضرورت نیازهای ساختاری را از یک بخش اضافه بر سازمان، به بخشی جدایی‌ناپذیر از فرایند طراحی معماری، نشان می‌دهد.
نویسنده این کتاب، با استفاده از زبانی غیرفنی و ساده به تشریح دقیق و همراه با جزئیات مباحث پرداخته و نشان خواهد داد که چگونه دستیابی به استانداردهای ساختاری موجب محدودیت حوزه نوآوری‌های معماری نشده و در مناطق زلزله‌خیز چه استانداردهایی بایستی در طراحی مدنظر باشند…

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 213 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال 2010 | 294 صفحه |4,64 MB 

نویسنده: Lauri Ward

انتشارات: HarperCollins e-books

هنگامی که شما از یک خانه بزرگ به یک خانه کوچک نقل مکان می‌کنید، درحالی‌که حجم زیادی از لوازم خانگی را به همراه دارید، بی‌تردید نه‌تنها از نظر احساسی دچار مشکل می‌شوید بلکه چیدمان خانه جدید واقعا کار طاقت‌فرسایی به‌نظر خواهد رسید.
تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه چه چیزهایی بسته‌بندی شده و چه وسایلی مورد استفاده قرار گیرند و چگونگی استفاده از وسایل زندگی به‌گونه‌ای که لطمه‌ای به کیفیت زندگی وارد نشود، ازجمله توانایی‌هایی است که بایستی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار گیرد…

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 437 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال 2009 | 402 صفحه2,15 MB

نویسنده: Allison Lee Palmer

انتشارات: Scarecrow Press

معماری، که در اساسی‌ترین مفهوم آن،‌ به عنوان یک فرم حصارکشی شده با هدف زیبایی‌شناسی درک شده است. در ابتدا در دوره ماقبل تاریخ پدیدار شد. از زمان ابتدایی‌ترین تحولات آن، معماری به مرور زمان، در فرهنگ های مختلف متناسب با نیازهای فرهنگی، جذابیت‌های زیبایی‌شناسی و مصالح و تکنیک‌ها، دستخوش تغییرات زیادی شده است.
کتاب موجود اطلاعاتی در رابطه با سازه های معروف ارائه می‌دهد. مانند آکروپلیس (یک مجموعه تاریخی موجود در یونان)، کولوسئوم (یک تماشاخانه بیضی‌وار در مرکز روم در ایتالیا)، شهر ممنوعه (شهری قدیمی در منطقه پکن، پایتخت کشور چین)…

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 413 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال 2010 | 246 صفحه |  2,25 MB  

نویسنده: James M Sinopoli

انتشارات: Butterworth-Heinemann

کتاب “سیستم‌های ساختمان‌های هوشمند”، راهنمای عملی و منبعی ارزشمند برای مطالعه معماران، سازندگان، مهندسین، مدیران مرکز، توسعه‌دهندگان، پیمانکاران، مشاوران و طراحان می‌باشد.
مباحثی همچون هزینه‌ها و مزایای ساختمان‌های هوشمند، اصول طراحی اولیه، سیستم‌های فن‌آوری و سیستم‌های مدیریتی مورد نیاز در یک ساختمان هوشمند، در این کتاب پوشش داده شده‌اند.
برخلاف سایر منابع، این کتاب برای ارائه دید کلی از هر یک از سیستم‌های مدرن در یک ساختمان، فراهم آمده و جایگاه هر یک از این سیستم‌ها را در ساختمان و نقش آنها را در ساختمان هوشمند، نشان می‌دهد…

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 503 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال 2010 | 392 صفحه |  7,83 MB

نویسنده: Sidney M. Levy

انتشارات: Butterworth-Heinemann

پروژه‌های ساخت و ساز براساس ماهیت ذاتی خود، به‌ظاهر می‌توانند چالش‌های پایان‌ناپذیری ایجاد نمایند.
کتاب “برنامه‌ریزی و مدیریت فرآیند ساخت و ساز″ که توسط نویسنده کتاب‌های پرفروش، Sidney M. Levy، با بیش‌از ۴۰ سال تجربه، در رابطه با پیمانکاری پروژه‌های ساخت و سازی نوشته شده است، تمامی آنچه را که برای صرفه‌جویی در زمان و بودجه پروژه‌های ساخت و سازی باید بدانید در اختیار شما قرار خواهد داد. راهنمایی‌های ارزشمندی که برای جلوگیری از مشکلات یا مقابله با مشکلات احتمالی پروژه‌های ساخت و ساز در این کتاب ارائه شده است، حاصل سالها تجربه در اینگونه پروژه‌هاست…

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 217 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در بازی Bridge Architect هدف شما ساخت پلی است که دارای مقاومت کافی برای عبور تعدادی اتومبیل باشد. به شما تعدادی ابزار داده می‌شود و شما باید پل خود را با ابزار موجود بسازید و سپس آن را تست نمایید و نهایتاً آن را برای عبور چندین ماشین آماده کنید. این بازی از موتور فیزیکی قدرتمندی بهره می‌برد، همچنین بازی دارای قابلیت‌ رسم پل با قلم است. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 301 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال 2009 | 413 صفحه | 2,4 MB 

نویسنده: Fiona Cobb

انتشارات: Butterworth-Heinemann

کتاب جیبی مهندسی سازه تنها مرجعی است که به گردآوری مطالب تمامی جداول، داده‌ها،حقایق و فرمول‌های مورد نیاز برای طراحی طرح‌ها توسط مهندسین سازه در فرمتی جیبی پرداخته است.
این کتاب تمامی اطلاعات موجود در منابع بسیار را در یک جا گردآوری کرده و به‌صورت مقرون‌به‌صرفه و جمع‌وجور، در دسترس مهندسین قرار داده است. مطالعه این کتاب موجب صرفه‌جویی در زمان باارزش و صرف آن در ردیابی اطلاعات مورد نیاز به‌گونه‌ای منظم، گردیده است.
این نسخه از کتاب به‌صورت کامل به‌روزرسانی گشته و اصلاح شده است…

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


obeid بازدید : 185 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال 2010 | 328 صفحه| 3,44 MB 

نویسنده: Alberto Bernardini, Fulvio Tonon

انتشارات: Springer

این کتاب با درپیش‌گرفتن یک رویکرد مهندسی به جای رویکردی ریاضی‌وار، به بحث و بررسی در رابطه با نمونه‌هایی از تئوری‌های ریاضی می‌پردازد که از مجموعه‌‌هایی شامل توزیع احتمال تا توصیف داده‌های ورودی و یا پاسخ نهایی سیستم‌ها، استفاده‌ می‌نمایند.

نقطه‌نظرات خاصی که نویسنده در اثر خود منعکس نموده است متمرکز بر روی برنامه‌های کاربردی به‌منظور حل مشکلات مهندسی عمران می‌باشد.
علاوه‌براین تئوری مجموعه‌های تصادفی به‌عنوان مدل پایه و نسبتا ساده‌ای در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است…

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 455 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سال 2008 | 304 صفحه| 3,93 MB |  

نویسنده: Bob Brier

انتشارات: Smithsonian

هشت سال پیش، Jean-Pierre Houdin معمار موفق فرانسوی، جذب راز چگونگی ساخت اهرام عظیم مصر شد. بعد از پنج سال تلاش، توانست شواهد انکارناپذیری از یک راز شگفت‌آور ارائه دهد.
این هرم عظیم از داخل ساخته شده بود که داخل آن از یک سطح شیب‌دار بسیار طولانی تشکیل شده است که برای ۴۵۰۰ سال پنهان بوده است.
داستان در دو چارچوب زمانی ساخته شده است: باستانی و مدرن. سبک باستانی داستان شرح می‌دهد که چگونه یک ملت از کشاورزان که به‌تازگی از عصر سنگ پدید آمده بود می‌توانست یکی از عجایب هفتگانه جهان را بسازد…

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

obeid بازدید : 341 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تنگستان روز زلزله 6.1 ریشتری کاکی در ارتفاعات کوه های بیرمی (خاییز ) بودند که متوجه چنین حادثه شدند. یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تنگستان در حین گشت کنترل عرصه های طبیعی کوه بیرمی (خاییز) بودند که در حین زلزله متوجه ریزش کوه روبروی خود گردیدند و فیلم این حادثه را ثبت کردند.

اگر میخواهید فیلم را دانلود کنید به ادامه مطلب بروید.

obeid بازدید : 341 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

سوله با مقاطع HSS اجراشده در شهرستان ساری توسط شرکت فولاد ماشین نکا. برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی این شرکت: www.fooladmachine.com مراجعه کتید.

اگر میخواهید فیلم را دانلود کنید به ادامه مطلب بروید.

obeid بازدید : 425 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

انیمیشن مراحل ساخت یک ساختمان. بد نیست ولی جای کار داره. اگر کسی بتونه از این انیمیشن ها ولی نوع با کیفیت ترش رو درست کنه، حداقل برای درس روش های اجرای ساختمان کار جالب و مفیدی میشه.

اگر میخواهید فیلم را دانلود کنید به ادامه مطلب بروید.

obeid بازدید : 181 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نام نشریه: مجله Building Design

تاریخ چاپ :January 2013 - دی 1391

تعداد صفحات :68

زبان :انگلیسی

حجم :27.5 مگابایت

مجله Building Design یکی از مجلات در باره جدیدترین طرح ها و روشها و نو آوریها در زمینه طراحی دکوراسیون و معماری است.

خواندن این مجله به طراحان دکوراسیون و علاقه مندان این حوزه ایده های بسیاری ارایه میدهد.

اگر شما یک طراح، مهندس معماری یا یک علاقه مند هستید دانلود این مجله را به شما توصیه میکنم.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 471 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

همانطور که میدونید در بسیاری از موارد نرم افزارهای طراحی (از قبیل ETABS و SAP200)، ضریب طول موثر ستون (K) رو اشتباه حساب می کنند که با استفاده از این نرم افزار کنترل آن به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن میسر است.

این نرم افزار بسیار کاربردی و کم حجم توسط جناب مهندس آقای امیر اشتری طراحی شده . 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دانلود از چه سایت هایی برای شما راحت تر است.
    لوگوی ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1413
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 1,753
  • بازدید سال : 19,777
  • بازدید کلی : 315,351
  • بهترین ها برای راحتی در اینترنت