loading...
مرجع مهندسین ساختمان - بوک کیپر
ما به حقوق نویسندگان پایبندیم

ما در وبلاگ bookkeeper تلاش می کنیم کتاب هایی را جهت دانلود قرار دهیم که چند سال از آخرین انتشار آن ها گذشته باشد. با این حال اگر نویسنده یا مسئول انتشارات یک کتاب از قرار گرفتن آن در این وبسایت ناراضی است می تواند جهت حذف کتاب ما را در جریان امر قرار دهد.

جذب مدیر فعال برای انجمن
با سلام و عرض احترام خدمت کلیه کاربران محترم 
به منظور بالا بردن سطح کیفی و کمی سایت همواره نیاز به عضو گیری را داریم.لذا از تمامیه علاقه مندان برای فعالیت در بلاگ ما به همکاری به عمل می آید .
برای مشاهده توضیحات رو عکس زیر کلیک کنید.
آخرین ارسال های انجمن
obeid بازدید : 765 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)
ویرایش دوم هند بوک محاسباتی عمران شامل :
۱ – آموزش گام به گام محاسبات
۲ – مثال های کاربردی
۳ – جدید ترین محاسبات طراحی
۴ – استاندارد های مهندسی عمران
می باشد. این هند بوک توسط انتشارات معروف Mc Graw Hill منتشر شده است.
برای دانلود هند بوک به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…
obeid بازدید : 387 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

Ashampoo 3D CAD Professional 4.0 یکی دیگر از نرم افزار های طراحی و نقشه کشی ساختمان برای مهندسین می باشد. بیشتر نقشه کشان و طراحان برای نقشه کشی و طراحی ساختمان ها از نرم افزار اتوکد استفاده می نمایند، و پروزه های خود را از طریق آن نرم افزار طراحی و اماده می کنند، با توجه با اینکه کار با این نرم افزار دشوار بوده و نیاز به دانش خاص خود را دارد شرکت Ashampoo افدام به انتشار نرم افزاری حرفه ای در این زمینه نموده است ، با انی تفوات که کار با این نرم افزار بسیار آسان و ساده می باشد. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های فراوان و ساده بودن آن کار را برای ان دسته از افرادی که اشنائی کمی با نرم افزار اتوکد دارند آسان کرده است. به آسانی شما میتواندی طر حهای مورد نظر خود را در این نرم افزار پیاده سازی نموده و مورد استفاده قرار دهید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار قالیت طراحی پروژه های سه بعدی می باشد. با استفاده از object های از قبل تعریف شده در این نرم افزار میتوانید به سانی محیط های دو بعدی و سه بعدی زیبا خلق کنید. قابلیت استفاده از طرح ها و افکت های اماده ، طرح بندی چند لایه سقف ها ، دیوار ها و ... ، قابلیت استفاده از محاسبه میزان مخارج مصالح و ... از جمله ویزگی های این نرم افزار می باشد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 249 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

Ashampoo 3D CAD Architecture 4.0 یکی از قوی ترین و جدید ترین نرم افزار های پیشرفته نقشه کشی می باشد که از سوی شرکت Ashampoo ارائه شده است. این نرم افزار پیشرفته هماهنگ با تکنولوژی روز بوده و قابلیت های فراوانی از جمله NET و #C را دارا می باشد. مهندسین نقشه کشی به آسانی میتوانند نقشه های خود را با استفاده از این نرم افزار تهیه کنند و به مشتریان خود ارائه دهند ، هم چنین شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار نقشه ساختمان های پیچیده را به آسانی و حتی بصورت سه بعدی ترسیم کنید. یکی از ویزگی های قابل توجه این نرم افزار قابلیت استخراج نماهای هاي 3DS و 3D-DXF و VRML 1 در حال نقشه کشي می باشد. این نرم افزار را میتوان جایگزینی مناسب برای نرم افزار اوتوکد خواند.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
obeid بازدید : 251 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)
توضیحات
کتاب الکترونیکی «دومینوی تهران فرو ریخت»، یک داستان خیالی اما جدی است که به توصیف گوشه‌ای از رخدادهای وحشتناک پس از وقوع زلزله‌ای مهیب در شهر تهران می‌پردازد. در این کتاب گوشه‌ای از آنچه که درباره زلزله مهیب تهران به ما نگفته‌اند را خواهیم دانست.
هشدار !
مطالعه این اثر برای خوانندگان زیر ۱۸ سال و یا کسانی که هرگونه ناراحتی قلبی یا عصبی دارند، مناسب نیست.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
obeid بازدید : 2855 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

نام کتاب :  با 2007 AutoCAD آشنا شویم …

ناشر : bookkeeper

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه : ۵۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱٫۷ Mb

توضیحات : در این کتاب خواهیم آموخت که چگونه به دیدنی های اتوکد دسترسی یابیم و نیز درخواهیم یافت که راههای متعدد و بعضا متفاوتی برای رسیدن به یک نتیجۀ واحد در اختیارمان قرار دارد . این ویژگی اتوکد که آن را درحال حاضر پرقدرت ترین برنامۀ یا « ترسیم به کمک رایانه » یعنی ،CAD همه منظورۀ تبر یا طبر (معادل فارسی یا « طراحی به کمک رایانه » و Computer Aided Drafting ساخته به این علت است که اتوکد برای  نیازهای افراد مختلف با سلیقه های متفاوت ساخته و طراحی شده است. « جوینده » یا « هرجا درخواستی هست راهی نیز وجود دارد » : در اتوکد این قانون حاکم است، بشرط آنکه بیاموزیم چگونه خواسته هایمان را با اتوکد مطرح کنیم و نیز با زبان « یابنده است » اتوکد در بیان درخواستها و پاسخگوی یهایش آشنا شویم. پس از آنکه مدتی با اتوکد کار کردیم، خواهیم آموخت که چگونه از معماری باز اتوکد استفاده کنیم. اما قبل از هرچیز برای کاربرد روش های مناسب باید یک پی مستحکم بسازیم . این پی شناخت مفاهیم بنیادین اتوکد است.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 575 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

نام کتاب :  آموزش فنون تست زنی در کنکور

نویسنده :  ابراهیم اصلانی

ناشر : BOOKKEEPER

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۲۲۶Kb

توضیحات : فنون تست زنی، یکی ازمهارتهای لازم در دوران دبیرستان و به خصوص کنکور است. تسلط بر تست زنی در موفقیت کنکور تاثیرغیرقابل انکاری دارد. بحث درباره ی مجموعه مهارتهایی که منجربه افزایش
توانایی عملکرد تست زنی میشود، بخش چند بعدی خواهد بود علیرغم گستردگی موضوع، سعی میکنیم به مواردی بپردازیم که ضروری تر هستند قسمتی از توصیه های این فصل عمومی است و برای کلیه ی دانش آموزان دبیرستانی و کنکوری در نظرگرفته شده است قسمتی از توصیه ها هم خاص دروس به صورت جداگانه و تفکیکی است، این کتاب بیشتربه درد کنکوریها میخورد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 575 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

نام کتاب :  لذت اتوکد – سطح ۲‎

نویسنده :  محمد معظمی

ناشر :  bookkeeper

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۳۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵,۸۳۰  کیلوبایت

توضیحات :  این کتاب شامل دو بخش است: ( بخش۱: دوبعدی سطح ۲ ) مخاطب اصلی این بخش کسانی هستند که با فرمان­های اولیه اتوکد آشنایی داشته باشند (کتاب «لذت اتوکد-سطح۱» به عنوان پیش­ نیاز، پیشنهاد می گردد). در این سطح، مطالب تکمیلی جهت رساندن کاربر تازه­ کار به حدی که با سرعت قابل قبولی قادر به ترسیم نقشه ­های دوبعدی در حد فاز ۲ معماری است، بیان می­ گردد. این مطالب شامل زیرشاخه ­های مهم فرمان­های قبلی، فرمان­های میانبر و تکمیلیِ جدید و زیرشاخه­ های آنها،  و نیز روش­های ابتکاری جهت بالا بردن «خلاقیت» می­باشد. در برخی موارد، ابتدا مساله­ ای ترسیمی آمده است، که کاربر باید قبل از خواندن ادامه مطلب، مساله را حل کند. این امر باعث می­ شود تا اهمیت فرمان، زیرشاخۀ جدید یا روش پیشنهادی که بیان می­ شود به خوبی درک شده و فرمان به راحتی فراموش نگردد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

obeid بازدید : 227 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

امروز در وبلاگ bookkeeper ، برای داوطلبان کنکور های سراسری ، کتاب مشاوره ای – انگیزشی ویژه ای قرار داده ایم.این کتاب الکترونیک اثر دکتر افشار از مشاورین برجسته کنکور کشور می باشد.موضوع این کتاب شروع دوباره می باشد که ضمن کار کردن بر روی انگیزه شما هشدار ها و تهدیداتی که می تواند به هر نحوی شما کنکوری ها را تحت تاثیر قرار دهد با خبر می سازد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


obeid بازدید : 401 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

برج کوالالامپور

برج کوالالامپور که به برج کی‌ال نیز مشهور است، یک برج بلند واقع در کوالالامپور مالزی است.این برج در سال 1995 به منظور کارهای مخابراتی ساخته شده است و به همین علت آنتنی در بالای آن نصب شده است.

 برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 979 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (1)

مقررات ملی ساختمان مجموعه ‌ای است از ضوابط فنی، اجرایی و حقوقی لازم در طراحی، نظارت و اجرای عملیات ساختمانی اعم از تخریب، نوسازی، توسعه بنا، تعمیر و مرمت اساسی، تغییر کاربری و بهره برداری از ساختمان؛ که به منظور تامین ایمنی ، بهره دهی مناسب، آسایش، بهداشت و صرفه اقتصادی تهیه شده است.
وزارت مسکن و شهرسازی طبق ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان وظیفه تدوین مقررات ملی ساختمان را به عهده دارد. این وزارت خانه با تشکیل شورایی تحت عنوان شورای تدوین مقررات ملی ساختمان با عضویت استادان و صاحبنظران برجسته کشور به منظور نظارت بر تهیه و هماهنگی بین مباحث از حیث شکل، ادبیات، واژه پردازی، حدود و دامنه کاربرد و همچنین با تشکیل دادن کمیته‌ های تخصصیشرایط لازم برای تدوین این مقررات را به وجود آورده است.
مقررات ملی ساختمان در قالب بیست جلد کتاب که هر جلد مربوط به یک مبحث خاص می‌باشد منتشر شده است.

(البته لازم به ذکر است که این کتاب به صورت خلاصه شامل همه ی قسمت ها است  و  در سوم هنرستان رشته ساختمان هم اکنون تدریس میشود).

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

obeid بازدید : 493 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

|به همراه نمای 360 درجه برج |

برج ایفل (به فرانسویTower Eiffel)‏ برجی فلزی در میدان شان دو مارس و در کنار رود سن واقع در شهر پاریس است. برج ایفل که امروزه به عنوان نماد فرانسه شناخته می‌شود، پربازدیدترین بنای جهان و یکی از شناخته‌شده‌ترین بناها در جهان است.

ساخت برج ایفل در سال ۱۸۸۷ آغاز و در ۳۱ مارس ۱۸۸۹ به پایان رسید. در آغاز برج ایفل برای نمایشگاه جهانی و به مناسبت صدمین سالگردانقلاب فرانسه ساخته شد ولی پس از ساخت این بنا مورد قبول همگان واقع نشد و ۳۰۰ نفر که در بین آنها می‌توان از امیل زولا، گی دو موپاسان، شارل گارنیه و هم چنین الکساندر دوما نویسنده شهیر فرانسوی نام برد، به ساخت آن شدیداً اعتراض نمودند.

نام برج ایفل از نام سازنده‌اش گوستاو ایفل گرفته شده است. 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


obeid بازدید : 333 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

نام کتاب: آموزش جامع Autodesk Revit
نویسنده: قاسم اریانی
تعداد صفحات: 885
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
نرم افزار مهندسی Revit که توسط شرکت نام آشنای Autodesk طراحی شده است ابزاری قدرتمند برای مهندسین عمران و معماری می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای دقیقی برای طراحی و ساخت سازه های کارآمدتر می باشد. در کتاب پیش رو بطور جامع و قدم به قدم نحوه کار با این نرم افزار را در بیش از هشتصد صفحه یاد می گیرید.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 751 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

نام کتابآموزش اتوکد
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 621
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اتوکد بی شک قدرتمندترین نرم افزار رایانه ای در زمینه ی طراحی و نقشه کشی ساختمان می باشد. این نرم افزار قدرتمند مخصوص محصول شرکت Autodesk است که بسیاری از نرم افزارهای گرافیکی از جمله Maya و 3Ds Max توسط این کمپانی ساخته شده است. قبلاً نیز چندین کتاب آموزش اتوکد قرار داده شده اما با خواندن این کتاب عظیم 621 صفحه ای میتوان به طور کامل و با تمام جزئیات نرم افزار اتوکد را یاد گرفت. با خواندن کتابهای قبل از این کتاب کم و بیش میتوانستیم فقط با محیط این نرم افزار آشنا شویم اما در این کتاب با تمامی ابزارها، قسمت ها، گزینه ها و خلاصه هر چیزی از اتوکد آشنا می شوید.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 507 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)
|عکس های جدید اضافه شد|

برج میلادنام برج مخابراتی چندمنظوره است که در شمال غربی تهران، پایتخت ایرانقرار دارد. این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، بلندترین برج ایران، ۶اُمین برج بلند مخابراتی جهانو ۲۰اُمین سازهٔ بلند نامتکی جهاناست.این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برج‌های مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد.این سازه به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران به شمار می‌آید. برخی بر این باورند که این برج روی سامانه گسل شهرک قدس ساخته شده است.

پیشنهاد ساخت یک برج و تالار نمادین برای شهر تهران در سال ۱۳۷۰، در زمانی که مسعود رجب پور شهردار تهران بود، مطرح شد و در پایان سال ۱۳۷۲، محل کنونی از میان ۱۷ نقطه پیشنهادی ساخت آن برگزیده شد. گفته می‌شود که برج میلاد و مجموعه یادمان بخشی از طرحی بزرگ به نام شهستان پهلوی هستند که پیش از انقلاب اسلامی ایران طراحی شده و در دست احداث بود.
 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
obeid بازدید : 281 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Panecal Scientific calculator v1.9.1 نام یک ماشین حساب مهندسی کامل برای گوشی های اندرویدی نسخه ۲٫۱ به بالا است که می تواند بسیاری از نیاز های کاربران در این زمینه را برطرف نماید . این نرم افزار را هم اکنون می توانید از وبلاگ bookkeeper دریافت نمایید .

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 331 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

Kalkules 1.8 یک نرم افزار رایگان و کم حجم می باشد که کاربرد آن برای دانش آموزان و مهندسان است . این برنامه یک ماشین حساب پیشرفته می باشد که می تواند محاسبات شما را آسان و سریعتر حل کند . قابلیت هایی همچون پشتیبانی از تاریخچه ، محاسبه با اعداد حقیقی یا اعداد پیمانه ، وارد کردن تعداد نامحدود پرانتز ، طیف گسترده ای از توابع ریاضی و … از سایر ویژگی های این برنامه می باشند که در ادامه می توانید آن را از وبلاگ bookkeeper دریافت نمایید .

 برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 331 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

این برنامه یکی از برنامه های کاربردی برای سیستم عامل میکنتاش می باشد. این برنامه برای برای رسم فلوچارت ، نمودار ، خلاصه و کارهایی که برای رسم طرح های مهندسی  کارایی دارند مناسب می باشد.نرم افزار فوق توانایی برنامه ریزی یک پروژه را دارد و برای رشته های مختلف درسی کاربرد دارد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


obeid بازدید : 225 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

بدون شک Panoramic Calc Pro بهترین و حرفه ای ترین ماشین حساب مهندسی برای گوشی های پاکت پی سی یا همان ویندوز موبایل می باشد.  با این برنامه نه تنها یک ماشین حساب مهندسی کامل با قابلیت رسم انواع نمودار خواهید داشت بلکه از امکانات دیگری که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم بهره مند خواهید شد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 1765 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

|عکس های مقایسه برج خلیفه با دیگر برج ها اضافه شد. (10عکس)|

منبع : ویکی پدیا

در سراسر دنیا دبی را به خاطروجود برج های جذاب وساخته های معماری جالب ان می شناسند و از میان این ساخته ها معروف ترینشان می توان گفت که برج خلیفه است.این آسمان خراش بلند ترین برج جهان لقب گرفته و 828 متر ارتفاع دارد و 162 طبقه است و به نام شیخ خلیفه بن زاید امیر امارات نام گذاری شده است.

 

380 معمار و تکنیسن پس از 6 سال تلاش، طرح بی‌نظیر آدریان اسمیت را به برج 828 متری خلیفه در دبی تبدیل کرده‌اند. داخل برج نیز با طراحی جورجیو آرمانی به همان زیبایی نمای بیرونی است. با بلندترین برج جهان بیشتر آشنا شوید.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 1341 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

شاید تکرار مفید بودن خیلی ملال آور باشد اما حتی اگر هم اینطور باشد برای این کتاب این کلمه را چندین بار تکرار میکنم تا شما هم به اهمیت دانلود و مطالعه آن پی ببرید اما آنچه در این کتاب میخوانید درمورد خود بتن و طرح اختلاط بتن و اجزای یک ساختمان بتنی است که شاید برای دوستانی که از رشته های نظری وارددانشگاه شده باشند و سردرگمی های زیادی دارند بتواند مشکل گشا باشد کلا کتابهای فنی و حرفه ای در بحث اجرایی فوق العاده هستند در پست بعدی نیز در مورد کتاب ساختمانهای فلزی بحث میکنیم فعلا  این کتاب در ادامه مطلب قابل دانلود خواهد بود.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 621 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

Frog Scientific Calculator یک ماشین حساب پیشرفته و مهندسی برای سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سری ^۳ می باشد که این گونه ماشین حساب ها دارای ویژگی های پیشرفته تری نسبت به نوع ساده هستند که قابلیت محاسبه عبارارت پیچیده ریاضی مانند توابع لگاریتمی را نیز دارند. امیدواریم از این نرم افزار نهایت بهره را ببرید.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 1539 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (6)

| سوالات نهایی دی 86 سوم هنرستان رشته ساختمان |

همه میدانیم که امتحانات نهایی یکی از مهم ترین امتحان هاست و نیمی از سوال ها تکرار سوال های سال قبل است به همین دلیل امروز در این پست وبلاگ bookkeeper نمونه سوالات امتحانات نهایی سوم هنرستان رشته ساختمان را به صورت pdf در یک فایل فشرده برای شما قرار دادیم.

که شامل:

ریاضی3-پودمانی

دینی3

فناوری ساختمان های بتنی

فناوری ساختمان های فلزی

ایستایی ساختمان

 برای دریافت نمونه سوالات نهایی از سال 86 تا 91 به صورت رایگان میتوانید در قسمت نظرات پایین همین موضوع درخواست دهید تا به ایمیلتان ارسال شود.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
obeid بازدید : 307 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

انتخاب مهم ترین کاری است که هر انسان در طول عمر خویش انجام می دهد . که مهم ترین این انتخاب ها ، انتخاب شغل است . مهندسی برق ، مهندسی رایانه ، یا مهندسی مکانیک ، پزشکی یا علوم انسانی ، و یا رشته های هنری و … برای کنکوری که در پیش دارید با کدام یک از این رشته ها آشنایی کافی دارید ؟ آیا با مسائل و مشکلاتی که دانشجویان این رشته ها دارند آشنایی دارید ؟ تمامی جواب های خود در این مورد را می توانید در کتاب جاوا ای که هم اکنون برای شما عزیزان تهیه نموده ایم بیابید . کتاب رشته ها نام کتابی است که اطلاعات جامع و کاملی از رشته های مختلف دانشگاهی برای شما ارائه می دهد . امید bookkeeper این است که در کنکور امسال همان رشته ای که دوست دارید قبول شوید .

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 313 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

نام کتاب: آموزش کامل اتوکد 2012
نویسنده: آقای آریانی
تعداد صفحات: 167
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اتوکد بی شک قدرتمندترین نرم افزار رایانه ای در رشته ی نقشه کشی ساختمان می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصول شرکت Autodesk است که بسیاری از نرم افزارهای گرافیکی از جمله Maya و 3Ds Max توسط این کمپانی ساخته شده است. کتابی که آماده شده است بهترین گزینه برای یادگیری  آخرین نسخه این نرم افزار قدرتمند می باشد. این کتاب با گفتاری واضح و به زبان ساده تمام بخش های این نرم افزار را توضیح داده و نحوه استفاده از آنها را بیان می کند.

 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 


obeid بازدید : 857 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

مجموعه نرم افزارهای مهندسی Autocad هم اکنون توسط مهندسین استفاده می شود و در رابطه با ترسیم نقشه های مهندسی می باشد. فایل های تولید شده توسط این نرم افزار معمولا حجیم بوده و همچنین برای نمایش نیازمند نصب نرم افزارهای سنگین autocad می باشد. در کنار این مسئله باتوجه به اینکه امکان ویرایش ساده این فایل ها توسط نرم افزار autocad وجود دارد ، از نظر حفظ کپی رایت مشکلاتی وجود دارد.

Acme CAD Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت های DWG  وDXF و DWF به فرمت های دیگر نظیر PDF, WMF, JPEG, TIFF, EPS, SVG, CGM می باشد. به این ترتیب افرادی که نیاز به تنها مشاهده نقشه ها دارند ، دیگر نیازی نیست نرم افزارهای اتوکد را نصب داشته باشند و یا اینکه فایل اصلی نقشه را در اختیار داشته باشند. در کنار این تبدیل فرمت ها ، تبدیل درون خانوادگی نرم افزار Autocad یعنی تبدیل DWF to DWG نیز امکان پذیر است. این نرم افزار در هنگام تبدیل ظاهر فونت ها و رنگ ها را کاملا حفظ میکند و از نظر ظاهری کاملا مشابه با فایل اصلی تبدیل ها انجام خواهد شد.

یکی از مشکلات هنگام تبدیل فرمت نقشه های اتوکد به فرمت های نام برده شده ، تعیین ناحیه هایی است که نقشه درون فایل اتوکد قرار دارد. این نرم افزار میتواند به شما این امکان را دهد که مانند فرایند پرینت در نرم افزار اتوکد ، پنجره مورد نظر را برای تبدیل انتخاب کنید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند به عنوان یک نرم افزار نمایش فایل های DWG نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

obeid بازدید : 257 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

نرم‌افزار Scientific Calculator یک ماشین‌حساب مهدنسی با امکانات زیاد است که می‌تواند به بسیاری از نیازهای شما پاسخ دهد. این نرم‌افزار با داشتن قابلیت‌های یک ماشین حساب مهندسی همچون حل مسایل پیچیده، رسم نمودار، داشتن فرمول‌های آماده و… می‌تواند بسیاری از مسایل را برای شما حل کند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 659 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

|عکس های جدید اضافه شد|

|عکس طراح برج اضافه شد|

 

جام جم آنلاين: پرواز در طول سال‌هاي زيادي براي بشر از آرزوهاي دست‌نيافتني بود، يكي از بزرگ‌ترين گام‌هاي بشر نيز رسيدن به اين هدف بود ولي پرواز به عنوان حضوري موقت در آسمان تلقي مي‌شد و به همين دليل نمي‌توانست روح ماجراجوي بشر را آرام كند، به اين ترتيب اقامت در ارتفاع به يكي از آرمان‌هاي اصلي انسان تبديل شد و ساخت بنا‌هاي بلند به عنوان يكي آرمان‌هاي دست‌يافتني بشر در دستور كار قرار گرفت.
 
 
ساختن آسمانخراش‌ها در طول زمان و با پيشرفت تكنولوژي به عنوان يكي از رقابت‌هاي بين‌المللي كشور‌ها در عرصه تكنولوژي مطرح شد و در اين ميان ساختمان‌هاي بي‌نظيري با كاربري‌هاي متنوع ساخته شدند تا بشر به آرزوي ديرين خود نزديك‌تر شود ولي چندي پيش بود كه بلندترين برج تاريخ ساخته شد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
obeid بازدید : 1067 جمعه 15 دی 1391 نظرات (2)

 | سوالات نهایی شهریور 87 سوم هنرستان رشته ساختمان |

همه میدانیم که امتحانات نهایی یکی از مهم ترین امتحان هاست و نیمی از سوال ها تکرار سوال های سال قبل است به همین دلیل امروز در این پست وبلاگ bookkeeper نمونه سوالات امتحانات نهایی سوم هنرستان رشته ساختمان را به صورت pdf در یک فایل فشرده برای شما قرار دادیم.

که شامل:

ریاضی3-پودمانی

دینی3

فناوری ساختمان های بتنی

فناوری ساختمان های فلزی

ایستایی ساختمان

 برای دریافت نمونه سوالات نهایی از سال 86 تا 91 به صورت رایگان میتوانید در قسمت نظرات پایین همین موضوع درخواست دهید تا به ایمیلتان ارسال شود.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

 

obeid بازدید : 551 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 | دانلود کرک به صورت جداگانه |

CAD Viewer نرم افزاری بسیار عالی برای مهندسین ، دانشجویان و کسانی است به هر نحوی با نقشه های طراحی شده توسط نرم افزار معروف AutoCAD سر و کار دارند ، می باشد. همانطور که میدانید نرم افزار اتوکد حجم بسیار زیادی دارد و جهت اجرا و مشاهده نیازمند دانش فنی و صرف زمان می باشد و برای کسانی که همیشه به آن نیازمند نیستند و یا فقط جهت مشاهده نقشه ها به آن نیاز دارند ، نصب و استفاده از آن مناسب نیست. به همین جهت نرم افزار CAD Viewer میتواند به راحتی فایل های DWG و DXF مربوط به تمامی نسخه های نرم افزار AutoCAD تا ورژن سال ۲۰۱۳ را نمایش دهد و همچنین آنها را به فرمت هایی نظیر BMP, JPG, TIF, CAL, GIF, PNG, PDF تبدیل نماید و لازم به ذکر است میتواند نقشه ها را با رعایت مقایس آنها چاپ نماید. بنابراین در کنار نمایش فایل های اتوکد بدون نیاز به نصب آن میتوان اعمال پرینت و تبدیل فرمت آنها را نیز انجام دهد.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

obeid بازدید : 457 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

Flow Architect Studio 3D یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی سه بعدی پلان های معماری می باشد. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها برای تمامی نقشه کش ها , معماران و مهندسین عمران می باشد که می توانید از سایت bookkeeper دریافت کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی ایده ها نقشه های ساختمانی را به آسانی در برنامه طراحی کنید و بصورت سه بعدی آنها را مشاهده و سپس قسمت های مختلف را تکمیل کنید. این نرم افزار از سرعت فوق العاده بالایی برخوردار است که می تواند عملیات رندر را با سرعت زیادی انجام دهد و هرگز در زمان رندرینگ نرم افزار هنگ نخواهد کرد و زحمات شما به هدر نخواهد رفت. شما می توانید تمامی بخش خانه را در این نرم افزار بصورت سه بعدی طراحی کنید بطور مثال می توانید آشپرخانه را ترسیم کنید و سپس با ابزارهای موجود اقدام به طراحی دکوراسیون کرده و وسایل مربوطه را جایگزین کنید. همچنین می توانید پس از طراحی اولیه منزل اقدام به طراحی نمای داخلی و بیرونی منزل کنید و  با کمک ابزارهایی که در اختیار دارید دیوراها , سقف , کفپوش و تمامی اجزاری ساختمان را تکمیل کنید و سپس به نمای داخلی و تکمیل کردن آشپزخانه , سرویس بهداشتی و مبلمان بپردازید و در نمای سه بعدی آن را مشاهده کنید و اگر از نقشه و طراحی خود راضی بودید آن را به مرحله اجرا در آورید.

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دانلود از چه سایت هایی برای شما راحت تر است.
    لوگوی ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1413
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 1,752
  • بازدید سال : 19,776
  • بازدید کلی : 315,350
  • بهترین ها برای راحتی در اینترنت